środa, 7 listopada 2012

Moje TOP 5 gier na Androida


Oto moje pierwsze TOP jakie mam zamiar od czasu do czasu tu zamieszczać. Pojawią się zawsze zdjęcia, krótkie opisy, subiektywne zdania i ocena, która będzie się wahać od 1 do 6 (tak jak w szkole).
----------------------------------------

W swoim życiu miałem wiele razy sytuację, w jakich z powodu nudy chciałem pograć na telefonie. Było mnóstwo fajnych pozycji, które mimo swojej prostoty tudzież pixelowatej grafiki potrafiły zająć dużo czasu. Obecnie wszystko wygląda inaczej odkąd mamy Androidy czy inne iOS’y. Gry są bardziej złożone, ładniejsze i ogólnie jest świetnie. Od czasu kiedy kupiłem Samsunga Galaxy SII (którego recenzję wrzucę już niedługo!) to zacząłem ściągać mnóstwo śmieci.

Chciałbym przedstawić moje TOP 5 najlepszych gier, w które póki co udało mi się zagrać na Androidzie (kolejność przypadkowa):


1. Super Stickman Golf

Nie jest to realistyczny golf, lecz samo wykonanie, prostota, ogrom plansz, kolorowa oprawa graficzna oraz dodatki jakie możemy odblokować (np. przyklejająca się do ścian piłeczka lub zamieniająca wodę w lód – nie w wino.. – po zetknięciu się z nią) powodują, że można przy niej wysiedzieć wiele godzin i poprawiać swoje wyniki z uśmiechem na twarzy!
OCENA: 5/6

2. Hill Climb Racing

Prosta gra, której zadaniem jest przejechanie jak najdłuższej trasy za pomocną 3 samochodów do wyboru i zbieraniu po drodze monet oraz uzupełnianie paliwa. Mamy do pokonania 6 różnorodnych tras. Dodatkowo każde auto ma 4 rzeczy, które można ulepszać kilkanaście razy. Przez ostatnie 2 tygodnie w wolnych chwila grałem w większości w nią i szczerze polecam.
OCENA: 5/6

 3. Angry Birds

Bardzo popularna i większości z Was pewnie znana. Z początku zastanawiałem się nad jej fenomenem, gdyż grywałem w podobne rzeczy i były one również ciekawe, lecz na smartfony i tablety jest ona idealna. Kolorowa, niezbyt trudna i urozmaicona. Nie wiem jak Wy ale osobiście za często w nią nie gram, gdyż szybko mi się nudzi. Mimo wszystko bardzo sympatyczna. Ciekawe jak kolejne odsłony?
OCENA: 4/6

4. Bike Race

Gra, która wpadła mi w oko od pierwszego włączenia. Celem jest pokonanie różnych tras, a nie są one wcale takie proste. Otrzymujemy za każdą z nich maksymalnie 3 gwiazdki, które są uzależnione oczywiście od czasu przejazdu. Minusem tej gry jest to, że jest 9 „krajobrazów”, a w każdym z nich 8 plansz, lecz można samemu bezkarnie grać jedynie na 3 pierwszych „krainach”, ponieważ przykładowo następna, czyli 4 kraina odblokowuje się wtedy kiedy: zdobędziemy odpowiednią ilość gwiazdek i wygramy 2 wyścigi w multiplayerze (?!). Dla mnie jest to bezsens, gdyż nie każdy chce czy ma w ogóle możliwość grać z kimś w multiplayerze, czasami wolimy grać samemu od początku do końca.
OCENA: 4/6

5. Tower Defense - Lost Earth

Od dawna lubiłem męczyć gry online typu „defence”, dlatego po kupieniu nowego telefonu poszukałem też i takiej w Gogle Play. Zainstalowałem ze 3 ale tylko jedna mi się spodobała i zrobiła dobre wrażenie. Największym jej plusem jest według mnie płynność. Jak większość wie, gry typu defence po dojściu do pewnego momentu stają się „deszczem pocisków i rakiet”. Bardzo często jak grałem online w różne tytuły to pod koniec wszystko aż się zacinało gdyż miałem ustawione pełno różnych np. wyrzutni, a tutaj mimo dużego uzbrojenia gra jest płynna. Grafika również jest bardzo ciekawa i nie należy do tych z najniższej półki. Dodatkowo gra posiada ogrom plansz, także za szybko jej nie przejdziecie, a każda z nich wymaga trochę czasu.
OCENA: 5/6



Tak oto przedstawia się moje pierwsze TOP :-)
Serdecznie zapraszam do dzielenia się Waszymi ulubionymi tytułami, może znajdę akurat coś co zasłuży na ocenę 6!

6 komentarze:

Anonimowy pisze...

Rzeczywiście fajne te gry! Szczególnie pierwsze dwie. Polecam ci zagrac w Jetpac Joyride ;)

Unknown pisze...

Ściągnąłem, zagrałem, polubiłem :-) Rzeczywiście fajna, chociaż prosta i może się znudzić ale jeszcze daje radę!

Anonimowy pisze...

Grałem jakiś czas temu w ta Bike Race i też mnie to wkuzyło że trzeba było grac w multi, zeby odblokować nastęny poziom! Teraz mecze Hill Climb Racing ;)

Anonimowy pisze...

Podobna do tego Hill climb racing jest Road trip 2 :)

Anonimowy pisze...

Wez zobacz nowe Angry Birds Star Wars, lepsze niż 1 część.

teleKROWA pisze...

Ja tam jestem fanem Angry Birds. Gra jest po prostu świetna. :D

Prześlij komentarz

Tutaj jest miejsce na Twój komentarz.

Obsługiwane przez usługę Blogger.