poniedziałek, 4 marca 2013

Aktualizacja podstron


Podstrony „Kim jestem?” oraz „Współpraca i kontakt” zostały zaktualizowane. Zapraszam do zapoznania się z nimi! :-)


Ostatnie kilka dni miałem strasznie zabiegane za co serdecznie Was przepraszam, a do tego będąc w swoim mieście zepsuł mi się coś router i dupa… Teraz siedząc w Warszawie mam na szczęście tę płynność i swobodę. Dzisiaj chciałem tylko poinformować o wcześniej wspomnianej aktualizacji, gdyż padam ze zmęczenia. Miałem zajęcia na uczelni od rana do wieczora, a mówiąc to mam na myśli 10 godzin i 15 minut w murach SWPSu!
W ramach odpoczynku zaparzyłem sobie herbatę Dilmah Vanilla, która jest zresztą jedną z moich ulubionych oraz zapuszczam 12 odcinek The Walking Dead!

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Fajnie napisałes w tych podstronach, prosto i zarazem ciekawie :) A the walking dead tez zaraz będe oglądac hehe

Unknown pisze...

Taki właśnie miał być ich przekaz, prosty, cieszy mnie to, że się podoba! ;-)

Prześlij komentarz

Tutaj jest miejsce na Twój komentarz.

Obsługiwane przez usługę Blogger.