czwartek, 31 stycznia 2013

[Fotorelacja] Włochy #1



 Nie chcę znowu tu wypisywać co poszło nie tak, dlatego powiem krótko, PROBLEMY Z INTERNETEM.. Jestem strasznie zły na UPC, które posiadam w Warszawie. Za każdym razem, kiedy się tam udałem i chciałem napisać i wrzucić tekst to nie miałem internetu, często się to im zdarza – ten temat jeszcze kiedyś poruszę. Dodatkowo nie zabrałem laptopa, aby gdzieś iść i zrobić to poza domem, a kiedy przyjechałem do domu, to zapomniałem zabrać pendriva ze wszystkimi zdjęciami z wyjazdu… Tego już koniec!


Jestem aktualnie w domu i mam wszystko, co potrzeba, aby dodawać regularnie teksty, więc zaczynam dzisiaj, a kolejny tekst pojawi się w sobotę. W końcu..

Chciałbym w mniej więcej 2-3 tekstach pokazać Wam zdjęcia i opisać to, co można spotkać miejscu, w jakim byłem. Dzisiaj fotorelacja z drogi i pierwszego dnia!



Granice Polsko-Niemiecką przekroczyliśmy w Świecku, potem cały czas na południe koło Monachium i kierunek Innsbruck. Wtedy odbezpieczyłem aparat. Oto główni bohaterowie mojego pobytu. Zdjęcie przedstawia Alpy, lecz ja udałem się w Dolomity, ale akurat te góry są podobne, więc i zdjęcia można zamieniać ;-)

Po 9h drogi zaczęły się pojawiać znaki, który były bliskie naszemu celowi.


 
Po dotarciu na mojej twarzy pojawił się ironiczny uśmiech. Załamałem się pogodą...

  Mimo wszystko widziałem gdzieś daleko światełko nadzieji!


 A oto kilka luksusowych niczym w Monaco budynków.

 I grupa włoskich psów.

Poranek był już bardziej obiecujący!


Miasteczka nareszcie wyglądały tak jak pamiętałem je z przed 2'óch lat.



Dojeżdżając do całego centrum, gdzie mamy wyciągi, restauracje wypożyczalnie, przywitał nas piękny widok i oślepiający blask słońca, czułem się cudownie!


To co było później zobaczycie w kolejnym tekście :-)



2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Piękne zdjecia i widoki! Aż sam bym chcial sie tam wybrać. Czekam na resztę :P

Anonimowy pisze...

Piękne widoki! Zrobiłeś mi ogromną ochotę na wyjazd w góry!

Prześlij komentarz

Tutaj jest miejsce na Twój komentarz.

Obsługiwane przez usługę Blogger.