poniedziałek, 10 grudnia 2012

A pogrywam w to i tamto


Ostatnio męczę moją ulubioną serię Assassin’s Creed, a konkretnie najnowszą cześć III. Przy okazji zaglądam też do nowego Black Ops’a 2. Ogólnie rzecz biorąc to pod koniec tego tygodnia lub na początku przyszłego ukaże się na blogu recenzja AC III, która będzie bardziej obszerna niż BO 2, gdyż ten nie do końca mi leży.


W tym tygodniu pojawi się pewnego rodzaju fotorelacja, także też warto obserwować :-)

Śnieg dopadł już chyba całą Polskę, więc mamy prawdziwą zimę, teraz tylko czekać na większe dawki białego puchu i na solidne spadki temperatury!

Dodatkowo mogę dodać, że jestem załamany, ponieważ tydzień temu w niedzielę miał miejsce ostatni odcinek The Walking Dead w tym roku. Jest mniej więcej połowa serii i teraz musimy czekać do 10 lutego 2013 na kontynuację… Został mi już tylko Dexter, który też niebawem się kończy.. Deam it! Pocieszające jest to, że 22 stycznia będzie kontynuacja 4 sezonu Białych Kołnierzyków, ale jakby nie patrzeć to jeszcze ponad miesiąc. Do tego czasu może się jeszcze dużo zdarzyć, bo niedługo przecież KONIEC ŚWIATA?!


2 komentarze:

Anonimowy pisze...

A moze Far Cry 3? :D

Unknown pisze...

Far Cry 3 mnie ciekawi i być może spróbuje właśnie :-)

Prześlij komentarz

Tutaj jest miejsce na Twój komentarz.

Obsługiwane przez usługę Blogger.